bra dåligt bra dåligt bra dåligt bra dåligt bra dåligt bra dåligt bra dåligt bra dåligt bra dåligt bra dåligt

jag tänker då rakt inte börja med versaler, och styckesindelningen tänker jag mixtra med som jag redan gör. nyårslöften är för töntar. det är väl därför lilla björn anammar det så. men det blir ju mycket roligare om man skiter i sånt där, tycker jag. för övrigt har lovet om möjligt, varit hittills sämre än jag trodde det skulle bli. och vi alla visste ju att jag inte hade några vidare föräntningar. trots premiären idag. den vill jag för övrigt tacka väldigt mycket för, att ni kom på alltså. alla ni som jag gav fribiljetter till. nu jäääävlar ska jag sova, ja herreguuuuud vad jag ska sova. eller något.

popkatt

Kommentarer
Postat av: emil

fast det äääär himla jobbigt att du skriver utan versaler.

2008-12-27 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0