ful jul

satan vad hon bloggar, den där björnen.
men nu är det kattens tur. idag har katten, mot sin vilja, fått stå i julbestyr.
inte vilja bestyr som helst, utan att få ett helt hem i skick,
samt ordna julklappar åt de som inte hunnit ordna själva.
men jag var inte trotsig inte, dels för att det skulle bli dålig stämning,
men också för att jag inte riktigt vet vad jag skulle gjort med den här dagen annars.

jag har även delat ut en hel rad fribiljetter till premiären av trollkarlen från oz, vilket hästjobb!
men nu är jag ju ingen häst, utan jag är en katt. så jag tänkte för första gången på
dagen sätta mig ner och spinna förnöjt av lugnet tills jag får mat.
det bör hända inom någon timma.

och hör sen!

/katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0