lilla björn listar

 Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag fyllde till exempel 17
Vilka länder besökte du?
Småland
Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
Jag vill ha mer tid till saker, och så vill jag att stora björn ska bo i min stad.
De stunder från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Emmaboda och Rip it up, alla fina människor, Magnetic fields på Lorensbergsteatern, Håkan på Hultsfred, att Amanda flyttade hem och ett förhållande som nästan tog slut.
Vad var din största framgång 2008?
Att jag blivit så medveten om mina brister, vilket i och för sig är lika dåligt som bra.
Största misstaget?
Den där natten.
Var spenderade du mest pengar?
Sj, kupan och ica.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vänner, kärlek, festival och min kontrabas!
Gjorde någonting dig riktigt ledsen?
Ja
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I think I need a new heart - Magnetic fields, Way better now - Speedmarket avenue, Above you - The whitest boy alive, Tro och tvivel - Håkan Hellström och ungefär allt med Belle & Sebastian
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Allt har liksom känts mer, men jag har varit mer glad än ledsen.
Vad önskar du att du gjort mer?
Sagt ifrån
Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag önskar att jag inte hade varit så jävla onödig.
Något du önskade dig och fick?
Ja
Något du önskade dig men inte fick?
Ett jobb
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, lite självförtroende.
Vem saknade du?
Johannes saknar jag för det mesta och min farfar saknar jag mycket trots att jag har gjort det väldigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0