lilla björns juldag CUT (alla gillar tydligen inte gnäll)

jävlar i havet vilken julafton popkatt har haft. det har inte jag, eller det har liksom varit lugnt. vuxenlugnt. idag har jag så mycket mensvärk att jag på riktigt tror att jag kommer att dö. det är så himla synd om mig att steget inte är långt till att jag sitter här och snyftar lite i min ensamhet.
men det hinns väl inte med, för jag ska ju äta mat hos jobbiga människor. för vems skull?! kan jag inte bara få ligga här hela jävla jullovet? jag är ju ändå bara bortskämd och otacksam, och då passar det väl bra att dra någonting gammalt över sig?

nä-ej, jävlar. vad som blir tråkigt om jag hoppar över den här tillställningen är att det liksom inte riktigt är okej att träffa popkatt sen, vilket jag vill typ mer än något. vi har kanske setts en halvtimme sen skolan slutade, och det är på tok för lite. massor finns det att prata om, vilket man kan gissa sig till genom att läsa det tidigare inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0