bli det festival så blir det rip it up om det någonsin blir av igen

där är vi två. man ser så mycket halvdant hela tiden.
jag hade delvis en bra festival, men den var lite för lång. är väl för gammal för den här skiten nu. dessutom var det för mycket folk på emmaboda i år. man kunde knappt hålla hus någon annan stans än i sitt eget tält. the pains of being pure at heart gjorde det i alla fall så jävla värt att stanna sista kvällen. hoppas att du hade en bra lördag i alla fall katti.

*gullig grej*

hej
hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

rip it up blir nästa sommar :D vet jag

2009-08-02 @ 23:14:42
Postat av: Anonym

fan. anders såg de i sthlm kvällen före och varnade vig via sms om att jag skulle yp få värsta knock outen närjag såg dem. men det gjorde jag ju inte. helvete. fast skit samma. att vara stenpackad på trägårn var väl också en kväll...

2009-08-03 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0