*bloggmeningen*

hej jag heter amanda pettersson, jag brukar ibland lyssna på musik genom ett program som heter spotify. ibland önskar jag att jag hade en häftig vinylsamling, men å andra sidan kan man inte få allt här i världen, speciellt inte på vinyl (dock inte sant, men det blev ett så klatchigt avslut på meningen) en grej som är bra med spotify (bortsett att ganska mycket av det jag vill lyssna på inte finns, man blir avbruten i tid och otid av någon människa som säger wäjj aut väst istället för way out west osv.) är det här med att dela med sig av spellistor. himla smidigt, himla enkelt. här är en till exempel.
slut på skriv, jag har jätteont i magen.
hej

Kommentarer
Postat av: emil jonsson

det är ju såå snyggt. jag går runt här hemma och verkligen försöker få till det snygga uttalet, men det går inte. tyvärr.

känner mig lite som när anders och måns försöker uttala "ska du ha kol eller briketter" på östgötska, får börja om hela tiden.



i övrigt ska jag lyssna på din spellista. första låten är i alla fall fin. aaaaa nu kommer reklamen!!!!!!

2009-08-14 @ 16:56:52
Postat av: caniukka

fast jag gillar the right livelihood award-reklamen, så himla go att prata med i, (alltså prata med i som "sjunga med i", aru fattar)

2009-08-15 @ 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0