Filosofi A

när jag tänker efter kommer jag ändå fram till att jag tror att jag får lite för mycket av det jag vill ha. jag har en oförskämd tur helt enkelt. sedan svamlar jag bort allt för att jag är så van att få som jag vill i slutändan ändå, naivt och nonchalant. eller så är det så att jag svamlar bort allt i slutändan, jag vet inte. känns lite som när man pockar blad på en blomma, "älskar, älskar inte, älskar, älskar inte, älskar.. " och hoppas att det slutar med älskar. man får väl hoppas att man svamlat klart någon gång.

(snart är det du och jag som läser samma IV-val björni, åh vad jag skall njuta.)


Kommentarer
Postat av: em

det är väl fint att få vad en vill ändå?



för övrigt kan filosofi vara den bästa gymnasiekursen, har jag kommit på såhär i efterhand. då jag läste den hade jag fullt upp med att ogilla min lärare. nu har jag kommit på att hen var jättebra. dum en är som ung.

2009-08-11 @ 20:59:14
Postat av: johannes

individuellt val-val. salsasås. cd-skiva.

2009-08-12 @ 12:53:43
Postat av: lilla björn

puss på amanda, emil och johannes.

2009-08-12 @ 20:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0