fredag, jag är kär (?)

går i trean, är förvånansvärt pigg, orkar varken skriva eller läsa någon blogg och svettas satan på bäckäng för första gången i mitt liv. det är ju alltid så kallt i teatersalen. men icke idag! beter mig som jag orkar och ska väl på fest ikväll verkar det som. men mest längtar jag till landgången som ligger "hemma" i kylen, den skall jag äta när jag kommer hem runt, kanske, halv tre, gissar jag på? komma, tecken, ? flera?!,


slår till med en dagens låt; magnetic fields - underwear
mest för att hugo hade den på sin telefon igår och så.
det var typ det enda som var värt göteborgsresan kom jag på nu.
ja, ni får leta själva på spotify eller youtube alternativt sno valfri amandas ipod.

för övrigt är vi med i nya groove.
ganska groove.

BISOUS

boa

Kommentarer
Postat av: emil

din röst är så vän, amanda. bästa adjektivet.

2009-08-22 @ 12:30:00
Postat av: Anonym

ja, jag gillade också det!

2009-08-25 @ 14:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0