om igår

igår, amanda pettersson, jobbade jag i nio och en halv timma. det var hemskt. säger inte mer än så. dessutom hade jag en fruktansvärd sån där tjejvärk, mådde extremt illa och vet inte varför jag inte bara sjukanmälde mig när jag väl hade anledning. men jag hade några alvedon, så det fungerade NÄSTAN. hur som helst spenderade jag lite tid hemma hos chrisitan haglund (med ganska många andra) och där fanns det varm och kall! SOM VAR MIN!! efter det var jag på både lilla torget (eftersom de hade bartömning) och trägårn (som var hur himla tråkigt som helst, riktigt dåligt) och så där. låter som att jag festat losss men sanningen är att jag mest gått runt och druckit lite äppelvin, inte alls blivit berusad, men hängt med lucynia från polen och pratat massa engelska. väldigt kul faktiskt. sedan var jag krabba med anna coh mimmi på toaletten, det var också ett roligt inslag under kvällen. det hela slutade med att jag, lucynia och robin fick bära en ofattbart full sara hem och nu ska vi nog äta pizza. det är bra, för då kan jag dricka coca cola. gud vad tråkigt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

amanda blogga då, vill inte att det här skall vara överst

2009-09-01 @ 09:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0