sjukt

idag mina vänner och ovänner, besökte jag vårdcentralen heimdal pga. smärtor och svullnad kring öra/käkben. (någon sade att jag nog har körtelfeber, både hoppas och inte hoppas på det) när sköterskan inte visste vad det var sade hon "men du kan ju få lite örondroppar utskrivna i alla fall, det är en smula pennicilin i". varpå jag påpekade att vad hjälper det svullnaden när det inte är örat jag har ont i? nej just det, rätt hade jag och så fick jag en läkartid som är om 8 minuter. tar väl kanske 4 att gå dit så det är ingen brådska. men irriterad blev jag, jösses. som när jag fick fel kräm till mina fötter när jag var 10. felbehandlades i över ett år innan en kille på lasarettet kallade mig och när han undersökt sade "din förra läkare var korkad, använd det här" och så gav han mig rätt kräm och jag blev bra nääästan på momangen. näe, jag har inga vidare bra erfarenheter av vården i borås i alla fall, det skall gudarna veta. för att inte tala om när man ringer till diverse vårdcentraler osv. ingen verkar kunna tidsbokningssystemet ens. nu har jag klagat klart. heimdal nästa. hejhej.

Kommentarer
Postat av: emil

vill trycka på gilla-knappen ang. att det bara tar fyra minuter att gå. ordet avstånd verkar en ställa sig frågande till i borås. det är bra.

sen kanske jag ska trycka på en ogilla-knapp och åsyfta din smärta också. hoppas det blir bra. blir det nog.

låt mig lägga en chansning på svininfluensan.



hej hej

2009-08-05 @ 11:37:31
URL: http://emilbloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar också att jag tog mig tid att skriva både namn, epost och url.

är väl bara telefonnummer och adress som saknas nu.

2009-08-05 @ 11:57:03
Postat av: cå

lycka till då

2009-08-05 @ 14:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0