spetsa örat (obs! kan bli en rolig vits om man vill)

hej idag har jag varit jättesur och jätteglad. det är alltså tid för lista:

glad
1. snälla grabbar och tjejer som lånar ut kläder när jag fryser
2. alex var bakfull
3. roligt möte på rockis
4. tacokväll med trevlig och intressant kille som sover över hos mig i natt
5. har ätit sju frukter
6. christoffer i my darling you jobbar tydligen på vår skola (alltså det är ju inte jättekul för mig, eftersom att jag inte ska ha honom som lärare men det är onekligen sketcoolt)

sur
1. ONT I HUVUDET HELA JÄVLA TIDEN
2. jättemånga lektioner på ganska lite tid
3. hungrig hela tiden
4. glappipod
5. ont i magen efter allt som är gött, typ kanelbulle

slut på lista.
jag har alltså fler anledningar till att vara glad. gött.
hej
puss

Kommentarer
Postat av: majjae

Gillar nr 2 på gilla-listan skarpt!

2009-08-26 @ 23:30:05
URL: http://kazakstanisbajs.blogspot.com
Postat av: emil

du är ju dum i huvudet om du tror att det ligger uppe!

2009-08-29 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0