knapptrycktyck

Men Camilla lilla, det finns ju knappt något att blogga om. Inte om man är ett djur i varje fall. Har man tur lever man alls. Men okej för att dela med mig av något tänkte jag tala om en sak jag tycker. Jag tycker det är ohyggligt frustrerande när folk säger att de ska ringa snart, men ringer om 4 timmar, eller när man över huvud taget inte får tag i en person, trots att en bestämt att höras, det skulle man. Om man inte vill prata med folk borde man slänga bort sin telefon. ADJÖ.

Kommentarer
Postat av: hej det är inte camilla som kommenterar

ok

2009-02-16 @ 22:00:42
URL: http://gurkamedentouchavpeppar.blogg.se/
Postat av: Hej, det är inte Emil som kommenterar.

Jag tycker nästan att en borde få något litet pris varje gång en bloggar. Det har ju blivit så fruktansvärt svårt på senaste. Kanske bara en frukt eller två.



Annars kan du vara glad över att du inte brukar ringa till mig. Jag har säkert fem missade samtal på varje mottaget.

Kan bero på att jag avskyr ringsignaler och kör på ljudlöst istället. Svårt att höra när det ringer då. Eller ens om.



Nähe ja. Nu är det dags att sova, tror jag.

Godnatt!

2009-02-16 @ 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0