tack och LOV

Ha du, ha du Björni. Själv har jag dragit fem varv i annelundsparken samt fräschat upp mitt dansminne. Nu känner jag mig stark som en björn, men det kommer jag aldrig bli. Nu har jag ätit de där falaflarna (falafel i plural, säger man så?) som alla utom jag hatar och snart ska jag på min Rockborgen-Tåget-hemrunda igen. Du vet. Att en orkar. Nu kom jag på att du också ska till Rockborgen. Bäst för dig att du dyker upp, för vi har lovat göra affischer, och det hade jag glömt bort men när Stefan ringde mig igår sade jag "ja såklart, jag har inte gjort de än, men givetvis fixar vi dem i god tid till spelningen." och så bestämde vi att göra en mall idag på mötet. Så glöm nu för guds skull inte att komma på Rockborgenmötet Björni, så jag slipper göra allt själv, det börjar om 20 minuter. Men det vet du väl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

amanda kom för sent!!!!!!!!! hon var nära på att glömma av det helt!!!!!!!!det vet jag!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-10 @ 18:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0