For a quick fix modern tonic that would change me with one swallow, I would kill.

Jo, du förstår, jag försöker. Har faktiskt gjort det hela mitt sjuttonåriga liv. Är så jävla rörig men gör små mönster till mig själv för att tro att det ska bli lättare, men det blir det aldrig. Och jag lär ju mig aldrig, att jag gör samma misstag hela tiden. En rörig hjärna behöver kategorier och styckesindelningar och små block med saker som inte ska glömmas bort och små lådor där allt är sorterat.
Men så är man ju ett jävla cp också, har jag hört.
Hejdå.
/Lilla björn

Kommentarer
Postat av: Emil

Det har jag också hört. Ryktet sprider sig.

2009-01-26 @ 20:55:31
Postat av: skitbra

I filmen gitarrmongot så står det några barn och heilar till en låt. en av tolvåringarna kommer lite i otakt, varpå "ledaren" säger: vafan göru??! du är ju i otakt DITT JÄVLA CP

2009-01-26 @ 21:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0