förlorar kriget med mig själv

Fan vad trött jag är på pop, helt ärligt dödstrött just nu. På pop.
Jag tror jag ska lyssna på Nirvana hela kvällen.

Jag tycker läsarna kan få gissa vem som skrivit detta, de flesta gissar nog rätt ändå. Så väl känner ni oss nog, även om det kanske inte säger så mycket. Något mer jag är trött på är att jag aldrig äter lunch i skolan, jag har upptäckt att jag tillbringar ungefär en lunch per vecka i skolans matsal. Frågan är var jag äter lunch istället, jag är ju hungrig jämt så den lär ju knappast utebli. Jag tror jag äter mer lunch hemma faktiskt. Fast dagarna går så fort så ibland när jag går till skolan tänker jag fortfarande på när jag ska gå och lägga mig kvällen innan. Med tanke på att jag redan skrivit några rader här nu har ni säkert redan känt igen mig på orden. Fint det lät förresten, att känna någon på orden. Men Nirvana var det ja, kanske ska plocka fram punksamlingarna i pappas hylla också. Nu måste ni veta, en pappa som lyssnade på punk. Ni gissade rätt, det var Amanda som skrev.

Kommentarer
Postat av: johannes

min bloooodiga alla hjärtans daaaaaag.



rubriken säger vem det är.

2009-01-26 @ 17:59:58
Postat av: Anonym

men BAÖGÖH man måste äta lurre i skolan. jag hade dött annars. så hungri som ja är 24/7. sen har jag lovat mig själv att få gå & äta sushi i veckan istället för skolmat. då är det kalas! men du gillar säkert inte ens sushi ditt lilla äckel. frågan är nu om du vet som skrivit denna kommentar, nu när jag inte namnger mig själv åså

2009-01-26 @ 21:41:23
Postat av: Anonym

asså jo jag äter sushi. och jo jag äter lunch, men inte i skolan bara. jag är nämligen också hungrig dygnet runt. jag går nog som sagt oftast hem och käkar. jag åt en pizza ikväll så jag har inte råd med sushi i veckan, annars hade jag gärna sällskapat dig, camilla som ajg gissar på att det är

2009-01-26 @ 23:00:52
Postat av: Anonym

se där, så väl kände johannes mina ord

2009-01-26 @ 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0