startskivan är full, men det är inte jag

Ursäkta överbloggningen, men jag såg att popkatt har skrivit om vad den här hösten/vintern har luktat och smakat, och det är ju inte direkt så att jag har någonting bättre för mig:

Smakar; Rostad macka med ost och apelsinmarmelad och om inte än mer te med mjölk.
Låter; Belle & Sebastian
Luktar; Amandas kök och regnvåt ullkappa.
Syns; Min dator, någon annans dator och det som är däremellan. 
Känns; Bortglömd.

Fast jag har nästan glömt bort alltihop. Igen.
/Lilla björn



Kommentarer
Postat av: katt.

Fast det var inte alls om hösten, bara vintern. hösten har annan melodi, smak, lukt och utseende. även annan känsla. Dock är ju vinterns svar produkter av höstens, men det säger ju sig självt lite. hurs som helst, jag stör mig så på att jag skriver en jättelång kommentar på en blogg där jag kan gå in och blogga istället. Sen tänker jag att ANNAT folk stör sig på när bloggar uppdateras för jämnan. Så jag beslöt att irritera mig själv mer än andra idag. Jag gör nog så lite för ofta. En annan grej jag stör mig på är att jag skrev det här utan versaler först, så jag nu gick och ändrade på det, och att jag vädligt ofta börjar meningar med "Sen tänkte/tänker jag.."



Men jag tänker nog inte ändra på mig ändå, inte idag, för idag är jag glad. Glad för en dag, som offerprästerna skulle sagt.

2009-01-15 @ 16:36:36
Postat av: Anonym

Härligt att det saknas versaler ändå, katt i ett nötskal, YES ALLSÅ

2009-01-15 @ 16:37:05
Postat av: Emma (troget fan)

be inte om ursäkt för överbloggning, det är något bra, iallafall i denna blogg. sen vill jag även tillägga att jag gillar att känna igen en skribent, exempelvis genom saknade versaler eller meningar som börjar på samma sätt. sen är det trevligt att ni länkar till min arbetsplats Allers Förlag. puss!

2009-01-16 @ 14:17:32
Postat av: ca

jag har inte glömt bort dig minsann! imorgon tänker jag telefonera dig och höra om alla nyheter som dykit upp under veckans gång. be prepared ehejdåå

2009-01-18 @ 00:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0