det här svarar blondinbella på, nu är det vi

Hej! Vilket land skulle du kunna tänka dig att bo i utanför Sverige?

Australien för koalorna, inte danmark för i helvete. helst england egentligen

Hur mycket tjänar du, allt som allt, per månad?

noll av allt, studiebidraget får man ju utan att göra något.

lever du ditt drömliv?

ja, men nu är vi förkylda

Vad gör du av alla dina pengar på?

mat och fylla

Vilken choklad är din favorit?

all

Har du och Nils planer på att skaffa barn i framtiden?

Inget som vi funderar på nu

Tycker du är en otroligt duktig tjej med så många bollar i luften samtidigt. Jag håller med dig som du har skrivit ett par gånger att “desto mer jag har att göra,desto mer trivs jag”,exakt så är det för mig med. Men det jag undrar är hur gör du så att det inte ska bli likadant för dig som hände förut att du gick in i väggen eller vad man ska kalla det ? Är det inte jobbigt ibland för dig att ha en sådan press på sig att allt ska vara så bra,se snygg ut,blogga flera gånger dagen om något som ska intressera flera hundratals läsare,lyckas i skolan med högsta betyg,m,.m?

Har inte kommit ur väggen.

Om man är 18 år och inte känd men ändå vill gå ut i Stockholm, vad finns det då för nattklubbar man garanterat kommer in på? Hip hop och RnB menar jag då?

Vadå RnB?

Hur blev du så framgångsrik inom bloggvärlden?

Vi började blogga tillsammans

Jeg lurer på hvor i verden du ser deg selv om 10 år. Jeg vet du vil ble advokat/politiker, men bortsett fra det? Håper du å kunne bli forfatter på heltid? Er det ditt drømmeyrke?

det lurar du på ja. svaret är nej.

Tror du att du får många jobb genom din blogg, för att de tjänar pengar på dig? Till exempel filmen du ska vara med i. Jag kommer garanterat att se den och säkert måååånga andra just för att du är med i den, och det vet ju personerna som gör filmen. Vad tror du?

har inte hört så mycket om den här filmen, vet inte riktigt om vi ska vara med.

Fåru tillbaka nå’t på SKATTEN i år?

Jag undrar vad du ska göra till hösten nu när du tar studenten? Ska du fortsätta blogga eller lägger du av helt?

börja trean

Jag undrar vilka storlekar din kollektion kommer finnas i

bara stora

hej, jag undrar när din klädkolleltion kommer ut i affärerna

aldrig

kommer man til å kunne bestille classified-klær fra nettet? til norge?

lite svårt att svara på

Varför gör du aldrig några videos?

finns på facebook.

vad handlar filmen du ska vara med i ?

pojkband

Två sminkprodukter du inte skulle klara dig utan?

röd färg och svart färg

Undrar även vilken flytande foundation du använder?

på scenen har vi fetsmink men det är ju inget man går med till vardags

hur mkt väger du nu ? hur lång är du ?

Vikten varierar mellan 5 och 14 kilogram och längden mellan 60 och 85 centimeter. 

Hej Bella! Jag vet att du inte har förstorat läpparna, men jag är lite nyfiken på vad du hade gjort med läpparna i den där videon när du sa att dina läppar hade svullnat så?

hånglat för mycket

Vad är ditt bästa skönhetstips?

lägg allt du gillar att äta i ditt ansikte, brukar kallas för "in your face"

Hur länge har du varit med i MUF?

ganska länge

Hur tycker du att man på bästa sättet tar reda på vart man står på den politiska kartan & på så sätt röstar rätt på söndag?

gör ett test på facebook, finns jättemånga bra.

Hur tycker du att man ska göra, när man röstar på ett parti i partivalet, men vill rösta på en person som tillhör ett annat parti i EU-valet?

klyv dig i tu

Hur ställer sig moderaterna i frågan om EU?

i torsdags stod de till exempel på torget i borås med sin jättestora buss. spelade techno med bebisröster. 

 

vi har helt enkelt en del gemensamt, vi och blondinbella.

kyss

/lilla björn och popkatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0