*publicerar inlägget som jag skrev i lördags men inte kunde lägga upp på grund av taskig internetuppkopling*

ironiskt nog så äter jag chips igen. den här gången i ett pojkrum i tranås, till ljudet av super mario och johannes lillasysters frågor om vad jag gillar och hur många djur jag har.
hon är söt.

jag är här för att fira student förstår ni. studenten själv har precis begett sig till stadshotellet, vilket innebär självkväll för mig. inte ensamkväll. tänkte sitta i den sköna svartlila fotöljen (snälla, snälla johannes och emil ta med den till göteborg) och läsa bok. sen ska jag kanske se på gökboet också, om jag inte hinner somna innan dess.

fint att du hade det roligt igår popkatt, du är värd det mer än någon annan. jag saknar dig.
puss
/lilla björn

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hem och prata illa om människor med mig snart! (L)

/DANIEL

2009-06-15 @ 22:34:46
Postat av: kattiii

hahah daniel. vi kunde ju gjort det idag!! men du bara flinar elakt och går när jag kommer. ska kasta män på dig en dag

2009-06-16 @ 01:03:02
Postat av: Anonym

du var ju upptagen med din avokadojävel! :(

2009-06-16 @ 10:35:46
Postat av: Anonym

du kunde fått smakat om du varit snäll, men det var du inte

2009-06-16 @ 11:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0