Breakdance

Eftersom att jag har prov i morgon, så gör jag väl allt för att slippa plugga. Jag har dock inte alls lika mycket att briljera med, med tanke på att jag fortfarande är ett barn.

Så mycket konserter har det faktiskt inte varit på senaste, såg på Snorting Maradonas i torsdags, men det räknas inte. Senast jag var på en rejäl konsert var när jag var på Dungen i slutet av januari. Februari blev alltså utan. Stackars.

Vad jag kan minnas har jag inte gjort så jättemycket annat kul heller, men det gör mig nästan ingenting. Jag är kär i Johannes, och det hade jag egentligen kunnat skriva en massa grejer om, men då kan jag känna att det skiter väl ni i, så jag gör inte det.

Ganska fula kläder har jag på mig faktiskt. Pjamasbyxor (jag tycker att det stavas så) När jag slängde skräp förut (iklädd byxan av pjamas!) så träffade jag min granne. Hen är jätterolig utan att han vet om det. 

Tre jätteroliga saker med min granne
1. Hen är jättelång, minst två meter.
2. Hen ser lite ut som grannen i Beck (det får man ge hen, den där Beck, för grannen är ganska rolig)
3. Hen pratar som en grävmaskin

(Detta var min intressanta grej)

Intressant grej 2: Jag ska åka på Hultsfred och kramas i år igen. Så här var det förra året;


Hejhej!


Kommentarer
Postat av: KritikerN(a)

Hejhej! och tacktack. trevlig läsning precis som alltid. ni har allt en känsla för ordfinsmakning. en sak bara, det klart vi vill läsa om kärlek! all kärlek! till mat, eller johannesar, eller kanske katter och björnar.

2009-03-12 @ 21:24:24
Postat av: lena

haha va du med där! jag har kort på mig med er, undra om du är med där!

2009-03-12 @ 21:32:12
URL: http://ihatemyteacher.blogg.se/
Postat av: katt

du nu har du skrivit om de vita overallerna två gånger och man behöver inte alls vara obarn för att ha konserter att skriva om.

2009-03-13 @ 07:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0