fbdfgsjfaztjl

Jag vill också basta, vart var festen? Det var trevligt. Dock ville alla killar jag känner (känner ju bara killar som har trägganåldern inne) vara jättelångt fram när de Överlevande spelad, och jag ville ju vara med dem, så där stod jag också men eftersom jag är så svag slungades jag ju fram och tillbaka och mina knän har idag blåmärken efter alla gånger de slogs emot scenkanten, men jag är nöjd ändå. Nu hade jag väldiga problem att skriva det här inlägget eftersom jag lärde mig i skolan tror jag, att de där orden "men" och "och" som man inte får börja en mening med, får man inte ens skriva efter ett kommatecken. Konstig regel tycker jag, och den observante läsaren upptäckte att hag gav upp redan i andra meningen. Jättesvårt faktiskt. Här kommer ett stycke Måns.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0