gick med ett spöke

Mellan toalettdörrarna i skolan är mellanrummen olika stora, eftersom alla toaletter i sin tur har olika storlekar. Man vill ju alltid ha en stor toa och för att slippa rycka i alla dörrar för att få reda på vilken toa som är störst (man minns inte, det är så många faktiskt) försöker jag räkna ut på egen hand vilken som är störst. Lite som MS röj så fort en ska kissa.

Mötte förresten Björni i datasalen för en stund sedan, hon frågade om jag bloggat idag. Det hade jag inte, jag hade gjort ett bildspel. Vi var precis och åt mat tillsammans, fick salta som djur för att det skulle smaka något alls. För övrigt har jag hört smårasistiska kommentarer från Alis sida, vet inte om jag tycker han är lite gullig längre. Mats kommer aldrig, kanske är det ingen lektion idag heller. Då kan jag gå och köpa kaffe istället. Ska dricka det ute i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0