groovi

Hejhej djurblogg!
Idag börjar mitt liv med engångskamera. Det känns fel med tanke på miljön, men det känns även rätt när man tänker på att det är bilderna och inte kameran som har ett värde. Jag har tagit en bild idag, så nu finns det tjugosex kvar att tillgå. Pirrigt!

Annars händer det väl inte så mycket alls faktiskt. Johannes var här i helgen och det är ju alltid trevligt. Gick en dokumentär om Olle Ljungström på tv. För den som missade det kan man alltid titta på svt play. Vilken grej det är ändå. Nu var jag på väg att säga att jag älskar svt, fast det var väl kanske lite att ta i. Men om du ändå tänkt besöka denna vackra plats på internet, och har en si sådär fyra timmar över, då kan du titta på De halvt dolda av Jonas Gardell. Nästan lika bra som Elenette.
Långt skrivet! Hoppas att jag får en frukt.
/Lilla björn


Kommentarer
Postat av: c aå

jag ska titta nu. har ändå bara facebook för mig. du kan få ett popcorn.

2009-03-02 @ 19:18:57
URL: http://gurkamedentouchavpeppar.blogg.se/
Postat av: Emil

2009-03-02 @ 19:19:11
URL: http://www.ekofrukter.se/files/ananas0.jpg
Postat av: Kusin Vitamin!

tänk att jag hittade dig här! bra eller hur? så du och johannes är still together då? ;) kram på dig

2009-03-02 @ 19:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0