jaså jaha

Hej KritikerN!

Om mina konserter;
I lördags köpte jag en biljett till Håkan Hellströms konsert på Åhaga, 20 minuter innan den startade. Väldigt spontant alltså. Jag hade tidigare varit väldigt skeptisk till en sådan konsert på ett sådant ställe, men jag hade överflödigt med pengar och humöret på topp så jag slog till. Faktiskt var konserten väldigt bra också. Annars känns det inte som att jag går på konsert så ofta, men det är inte sant. Ganska ofta får jag vara med och hålla ställningarna på Rockborgen här i stan när något lokalt band ska upp och visa sina färdigheter. Ganska trevligt. Dessutom spelade jag själv med lilla björn och våran vän tjockalex förra fredagen på ett bibliotek, om någon månad har jag med ett annat band premiärspelning (vi heter Boa Constrictor) och imorgon ska jag på De Överlevande på Trägårn', mest för att jag lovat Arvid. Jag hade visst en del konserter att skriva om. Hoppas det inte förvirrade allt för mycket.

Om min kärlek;
Han heter Robin, är lååång som en stång och brukar härmar mig och mitt skratt. Då börjar jag nypa honom, jättehårt i armarna sedan vrider han i minar armar så jag nästan börjar gråta och då brukar vi kolla på film istället. Han brukar fastna i dataspel, för tillfället The Sims, och vi bor nästan på samma gata just nu. Egentligen inte, men det är en knepig historia. Sedan känner jag kärlek till en del andra människor och sysselsättningar för den delen också, men jag antar att det var ungefär den här sortens kärlek du efterlyste.

Om mina kläder;
Jag sitter och håller på att sy i ett gammalt lakan, försöker få det att likna en klänning. Det blir antagligen jättefult och hade jag varit uppriktigt intresserad av att ha en rosa plisserad klänning i just detta tunna tyg hade jag nog använt en symaskin för hastighetens skull, men jag gör det nog mest för att få sitta och sy för hand, det är skönt. I övrigt köpte jag nya strumpbyxor häromdagen, de är ju förbrukningsvara vet den som använder sådana.

Om mina intressanta saker;
Jag skall om ungefär en minut ringa till en Anders på Borås Djurpark och bestämma tid för arbetsintervju. Kanske står jag där i savannrestaurangens kök i sommar och vänder pannkakor. Då får ni komma dit så kanske ni får extra tjocka! Eller tunna om ni gillar det bättre, det gör jag. Huruvuda det var intressant är ju något du, kritikerN, kan blogga vidare om.


Ha en bra dag!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: KritikerN

tackar ödmjukast och väntar nu på din kompanjons inlägg om dylika saker!

2009-03-12 @ 19:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0