New York or Alingsås

Förlåt, jag är så dålig på att ta med mig saker hem. Men den här gången fanns det en tanke bakom det hela, då vår idrottslektion blev inställd i fredags, kändes det asdumt att bära tillbaka oanvända gympakläder. Veckorna går ju så fort nuförtiden.
Fint att du är glad katti.
På lördag ska jag gå till Textilmuseet som har en Marimekkoutställning (den håller på ganska länge, men nu är det dags) När jag tänker på saker som detta fantastiska ställe på jorden, då blir jag lite glad och stolt över min hemstad. Du får gärna följa med Popkatt, om du inte har någonting annat att stå i.
Puss
/björni

Kommentarer
Postat av: katt

är du seriös när du säger detta fantastiska ställe på jorden? det är ju ungefär det tråkigaste med hela staden, förutom att det är ett ganska pampigt hus. men okej, om marimekko gjort något fint kanske jag följer med.

2009-03-24 @ 16:10:46
Postat av: BJÖRNE

DET ÄR TAMIGFAN ASBRA DÄR BORTA, DET KAN JAG LOVA DIG, SATANS ENGELBREKTARE.

2009-03-24 @ 19:13:58
Postat av: Anonym

det är det inte alls, jag har varit där skitmånga gånger och varje gång är det lika drygt

2009-03-24 @ 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0