des rêves för att vara cool och skriva på franska

inatt drömde jag att jag var i moskva, var oerhört glad och var i färd med att köpa en engångskamera för att sedan leta efter röda torget och fotografera det men då kom det tre limousiner med massa folk i pälsar som klev ur dem och då blev jag förvirrad eftersom det var en stor inhägnad park bakom mig och så det blev inget med det. senare drömde jag att jag var i en jättestor mataffär, hade tappat bort min mamma eftersom jag stod för länge bland mejeriprodukterna och valde mellan yoghurtar. det fanns jättemånga smaker som inte finns i verkligheten och det slutade med att jag tog blåbär, sedan hittade mamma mig.

Kommentarer
Postat av: emil

är det dyrt att åka till moskva?

jag vill åka till moskva.

2009-05-31 @ 13:32:02
Postat av: katt

jag vet inte, men jag vill verkligen, verkligen också åka dit.

2009-05-31 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0