oh ho

idag spelas det fotboll i borås, allsvensk fotboll. därav polishästar som springer utanför mitt vardagasrumsfönster, låter en massa. så jag tittade ut, innan jag förstod att det var hästar alltså, och vad såg jag då förutom dessa ståtliga djur med uniformklädda människor på? jo, att de där djuren bajsar samtidigt som de springer. så jävla praktiskt. det här är andra gången på en vecka jag tänker att jag vill vara en häst. förra gången var när jag såg hästar på landet, när jag åkte bil någonstans nära kalv, det där sammhället söder om svenljunga. sicket jäkla namn va. kalv. skrattar lika mycket varje gång jag läser i tidnginen att något hänt i kalv, undrar även vem som springer runt i kalv och tar reda på allt värt att rapporteras från kalv för att ringa till borås tidnings redaktion och tala om det. eller rentav kanske sätta sig och skriva hemma vid sin dator. om en nu har internet i kalv så att man sedan kan maila självaste bt, det har en nog. värre med bredband kanske. jag sade ju att jag skulle fastna här amanda. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0