gråt inte

bortsett från när jag var äckeltrött men inte kunde sova och när jag matförgiftades av en för gammal hamburgare på kulturföreningen tåget så jag har känt mig så hysteriskt rolighela dagen. känner inte igen det alls. som om jag bara vetat med mig att jag har varit så otroligt spexig. vet inte var det kommer ifrån då jag träffat ytterst få människor och spenderat de flesta timmarna åt att titta på AK3 (svt-producerad film om konspirationer i konstsverige, lite rolig va), diska och smsa med sara. men gött är det. nu lyssnar jag på smk. börjar balla ur med spexet alltså. längtar tills på fredag och kommer troligen sjukanmäla mig imorgon också. jag är ju trots allt matförgiftad!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0