Liggsår

Jag är alltså inne på slutklämmen på min tredje mer eller mindre sjukvecka. Jag är helt seriöst aldrig sjuk, senast var kanske i våras. ORKAR INTE MER NU, JAG HAR SÅ JÄVLA JÄVLA TRÅKIGT. Längtar efter att få gå upp på morgonen, åka buss till skolan och vara där jättemycket. Åka hem vid fyra när det är mörkt, somna tidigt och verkligen sova, för att sen gå upp och fylla min dag med en massa saker. Nu somnar jag sent för att jag är så förkyld att jag inte kan sova. Vaknar av samma anledning vid ungefär klockan 7. Går upp, äter frukost, ser hela Nyhetsmorgon, ser hela Efter tio, ser Rachel Ray, pluggar lite och mailar mina lärare för att jag har ångest för att jag hamnar efteeeeeeeeeer ju. Under tiden jag gör alltihop förbrukar jag otroligt mycket papper och varmvatten mec citron. Klockan ett är det lunch! Eftersom att jag inte orkar laga något så äter jag antingen havregrynsgröt eller pizza. På eftermiddagen tar jag mig an svtplay, och vips är klockan sex och saker börjar hända på internet. Man kan läsa bloggar om folk som gör saker på dagarna, som träffar människor. Ser min röda näsa, min trötta blick och mitt flottiga hår i spegeln. Suckar. Dricker mer varmt vatten så att det kan sluta svida så jävla mycket i munnen. Förfaller. Mår ändå lite bättre och tänker att imorgon kan jag säkert gå på i alla fall en lektion. Lägger mig. Vaknar somnar vaknar somnar vaknar somnar och sover ett tag faktiskt. Vaknar vid fyra igen och dricker vatten, försöker snyta mig. Sen är det upp igen. Nyhetsmorgon, Efter tio, Rachel............


Kommentarer
Postat av: svartkatt

vad är Efter tio för progam?

2009-11-05 @ 22:33:50
Postat av: svartkatt

vad är Efter tio för program?

2009-11-05 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0