upprörd

1. I onsdags köpte Patrick en överraskningsdricka till mig. Han valde Orangina. Såg rätt kul ut. På etiketten stod det "Shake it to wake it!" Vilket jag gjorde, det var uppenbarligen fruktkött, från, uppenbarligen, apelsin i. Gott. När jag öppnar sprutar det läsk över halva replokalen. Anledningen; det var även kolsyra i.

2. Björni säger att jag hänger min jacka ovanför hennes i skåpet när det är hon som hänger sin över min, något jag tänkt klaga lite här på bloggen över i snart en vecka.

3. Min mage kurrar brutalt högt när jag är hungrig.

4. Min klass envisas med att sjunga fredagsmysreklamlåten HELA fredagarna, i synnerhet under teaterlektionens uppvärmningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0