de e la gött å ha lite lov

igår var en bedrövligt misslyckad kväll, allt tog emot och inget gick. blir extremt osugen på att göra något annat än kolla på tecknat  och dricka oboy över huvud taget, även om det är vad jag gjort rätt mycket de senaste dagarna. glömde skriva en till grej om han som en gång hade amigo. han är med i ensam mamma söker!! nästa helg har jag övertalat min mamma att åka till stockholm, alltså, att hon kör mig dit. vet inte hur jag lyckades, men nu vill jag inte ens dit längre. vill hellre till någon skog och grilla. vi börjar bli klara med inspelning och mixning av de nya låtarna i boa constrictor, sitter och lyssnar på mig själv just nu faktiskt. måttligt roande. snart är de hur som helst mastrade och tillgängliga på myspace också, mm. det bästa är att elin körar för jädra snyggt. ikväll ska jag på släktingmiddag. tycker släktmiddag låter som att hela släkten är närvarande, och den här gången är det bara några släktingar. därav släktingmiddag. hoppas man får välja vilken dricka man vill, för då ska jag välja pepsi. jag blev pepsi när jag gjorde ett läsktest på facebook, så nu vet jag att det är det jag ska dricka, inte coca cola. ibland blir jag lite rädd när jag skriver på bloggen, då jag i mitt vardagliga tal varierar väldigt mycket, oftast, mellan den väldigt sarkastiska och/eller ironiska tonen till den lite mindre dramatiska. när den inte framgår i text, som här, kanse ni tror att jag är dum i huvudet. då vill jag uppmana er att tänka utanför boxen när ni läser (här låter jag till exempel ironisk, även om jag menar det) så borde ni kunna räkna ut hur jag skulle låtit om jag sade detta till er. alternativt föreställer ni er min röst, det borde väl fungera. jag vet till exempel exakt hur björni låter när hon säger vissa saker, och om jag skulle gissa på någon ny mening, som jag aldrig hört henne säga, lovar jag att jag hade vetat hur hon hade sagt det ändå. så är det. vi delade på en riktigt fin pizza igår för övrigt, det får vi göra om snart. anledningen till att jag bara maler på här och inte tycks kunna avsluta inlägget nån_jävla_gång alls, är att jag har en sådan ryslig mensvärk och väntar på att alvedonen snart anländer till den här adressen, holmsgatan 11. då ska jag sluta. nu vet ni det. idag har jag lovat att gå till trägårn, det tror jag VERKLIGEN INTE att jag kommer att göra. är som sagt mer inne på det här med tecknat, och oboy. varm oboy kanske till och med. ikväll skulle jag vilja titta på aristocats, det ska jag nog. mest för att toulouse är med. lite som när en del tittar på en film bara för att johhny depp är med. fast toulouse är min favorit. ganska många andras också, vet jag. nu kommer fredriks basintro, tycker det är så himla trevligt. trevligt, ja. bra, snällt, sitter som en smäck. jag undrar vem som tvättar fönstrena här, eftersom det skulle innebära att man utsatte sig för livsfara om man gjorde det själv, det kan ju CA fastigheter knappast förvänta sig att en ska. undrar då om CA gör det, och i så fall när nästa gång är. för det är gaaanska mycket fågelbajs på ett fönster här nu, blir lite irriterad. nu är jag ju inte lika spexig som i mitt förra inlägg med listor, tänkte slänga in en bild så det blir lite roligare.
det här är jag och linnea när vi har på tok för lång rast och hellre möblerar om en föreningslokal som inte är våran, samt klär ut oss och dokumenterar detta i en saga istället för att skriva ett referat på göran hägglunds krönika. ELLER VAD DET NU VAR. ha nä nu blev det här jobbigt till och med, diskar nästan hellre i min väntan på smärtstillande. adjö.

Kommentarer
Postat av: amanda pettersson/lilla björn

hej din lilla lur. jag har tänkt ringa hela dagen men det är så svårt att få saker att bli av. ofta även bra saker. jag vill gärna träffas snart. johannes kommer ikväll och imorgon så ska jag vinka på borås arena som en jävla tönt. annars tror jag mig vara fri. pratade med linnea om namnsdagsbad och jag var välkommen. kanske räcker med att se dig bada och roa dig, men nu när jag skriver inser jag att det inte alls gör det. fan vad jag vill ha badkar. jaja. varför ringer jag dig inte istället? gud. telefonen ligger framför mina ögon. man blir ju så dålig på att uttrycka sig så fort det blir verklighet och nu har jag skrivit allt jag ville ha sagt. puss

2009-10-24 @ 18:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0