hej hej

aaaah den här satans körtelfebern går mig verkligen på nerverna. har ingenting att göra hemma, verkligen ingenting. förutom att titta på gossip girl då. när jag har sett för mycket och inte pratat med någon verklig människa på ett par timmar börjar jag nästan ta det på allvar.

jag var i alla fall i skolan en liten stund idag. lyssnade på gudrun schyman. det var mycket bra, bortsett kommentarer från någon bakom mig, i stil med "men konstigt, det finns genetiska skillnader på män och kvinnor, killar ÄR starkare" eller varför inte "men hallå, det är ju kvinnan som föder barnet, det är väl klart att hon ska ta hand om det"
man blir väl lite trött.

Kommentarer
Postat av: Mia

Mmm, håller med. Största facit idag var ju hur jävla lite respekt folk hade för henne. Mobiler pep, folk buade & pratade när hon pratade. I måndags var det en manlig föreläsare & folk stängde liksom till och med AV mobilerna. Alla var knäpptysta.

Vet inte om det har att göra med att han var en man eller bara. ja. jag vet då inte

2009-10-22 @ 18:47:58
URL: http://kazakstanisbajs.blogspot.com
Postat av: Anonym

äh, det har ju bara att göra med folks inställning till gudrun schyman, inte kvinnliga föreläsare i övrigt

2009-10-25 @ 14:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0