Lättsamt om tisdagar

Jag hatar tisdagar jättemycket, även om jag bara har en lektion. Jag hatar inte den lektionen så särskillt mycket egentligen, och efter den är klockan bara ett och man kan gå hem och sova och äta. I flera veckor har jag försökt komma på varför jag hatar denna till synes oskyldiga veckodag, och jag har inte kommit fram till varför.

Tre saker som hade kunnat vara orsaken till att jag hatar tisdagar:
1. Jag vaknar alltid åtta även om klockan ringer tio, är pigg i en timme, somnar nio, blir arg och går upp tio.
2. Jag är på Kulturskolan vilket innebär begränsat umgänge, jobbig trappa och klämmiga lärare.
3. Jag har baslektion i Fristad på kvällen, vilket gör att jag inte riktigt kan slappna av på hela eftermiddagen för jag får ju inte missa busseeeeen, för helvete.

Slutsats: Dessa tre jobbiga saker är anledningen till att jag hatar tisdagar.

Ahh, inte nog med det, jag är så jävla värdelös på allt på tisdagar också. Ni ser ju hur jag skriver, så jag slutar nu.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0