men för i helvete

är du seriös?!

själv undrar jag om jag fått svininfluensan (i söndags stämde 6 av 10 symptom, om jag minns rätt.), men man kanske kan utesluta det när febern försvunnit? vet inte. jag är ju inte en sån som varken kollar upp eller får för mig att ta värktabletter. hemma är jag i alla fall. bortsett från att man kan dricka hur mycket te man vill så suger det. sen är det barn och katter överallt med, och man är trött. halsen bränner bränner bränner också. det är väl över snart, förhoppningsvis. tråkigt med sjuka djur, också tråkigt att det inte vore en bra idé att vara det tillsammans.


hugger det i magen vet jag ju vad det är i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0