HERREGUUUUUD

amanda! lugna dig! själv har jag stukat min högerfot IGEN genom att jaga en annan person kring ett biljardbord och bli lite för ivrig och sedan trampa snettsnettsnett. det var igår. idag har jag varit på heimdals vårdcentral (där alla är jättesega) och avlägsnat två fläckar (eller vad vi ska kalla det) från min kropp. bedövning, skalpell och ännu mer bedövning eftersom första omgången inte räckte, sedan sy och plåster. jag var nästintill paralyserad när jag gick därifrån för och fick reda på att jag tydligen tycker det är väldigt, VÄLDIGT obehagligt med sprutor, bedövning, blod och sånt. jag visste inte riktigt det förut, för jag har aldrig råkat ut för något som har tvingat mig till läkare på det viset. men nästa gång jag ska göra något liknande vet jag, och då ska jag ta med en handduk att bita i.



dagens fångst; en coca cola i mammas bil

Kommentarer
Postat av: emil

vad är det med er egentligen? någon måtta på skadorna får det väl vara.



på tal om mammor och skalpeller, så har min mamma tjatat i flera år nu om att jag ska ta bort några fläckar. jag har aldrig vågat och vågar inte mer när jag läst din syn på saken.

vet inte varför jag berättar det, men det gör jag i alla fall.

hej då

2009-09-17 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0