nej

du är inte alls sämst björni, det vet jag. men jag vet också att det är så jävla många saker som tar emot just nu. inte vilka alltid, men de gör det. avlöser varandra liksom. om du vill hade du kunnat komma hit, men jag antar att du är i skolan. jag tänkte färga håret svart, mest för att ha något att göra idag och för att använda mitt bankkort, det är ju så kul att se pengarna flyga iväg va. tills jag bestämt mig ska jag lyssna på frida hyvönen, njuta av hennes röst och öppna fönstret. ska dock försöka ignorera trafiken utanför, den på minner om just allt annat utanför.

kan vi göra tacos någon dag, björni? i göteborg, till exempel?
sedan undrar jag om du kommer på spelningen på fredag också.


Kommentarer
Postat av: emil

ni kan väl komma hit och äta taco någon dag? hit hit.

2009-09-24 @ 16:49:31
Postat av: amanda pettersson/lilla björn

svar ja! det vore härligt

2009-09-24 @ 17:06:54
Postat av: camilla

vaaaaar äääääääääär speeeeeelnigeeeeeen?

2009-09-24 @ 20:30:19
Postat av: Anonym

det var hos er jag menade, emil!

spelningen är på allégården camilla

2009-09-25 @ 08:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0