Ord är ord

Herregud Amanda Persson, det var många ord. Själv är jag så trixig att jag aldrig orkar lägga in ord i t9, tänker inte långsiktigt liksom. Man få väl ta hänsyn till att min mobil är ganska jätteny. Här är dock orden(?) som har kvalat in:

a.
a!
fields
inlämningar
kollegieblock
n'
Magnetic
Satan
rice
snygg
spice
ryggskott
träggan
Widberg

Och där tog det slut. Vill också ha jättemånga ord i t9, för det är som Spotify, inget man vill ha finns. *Jätteindie*
Hejdå, kul för er att båda har bloggat jättemycket idag.
Hehe
Famntag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet, så in i helvete många ord. hoppade alla

a,

a.

a!



och liknande samt ord jag råkat lägga in som redan finns, bara i versalversion, som KUL

2009-09-07 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0