prestera mera

..flera gånger om dagen.

igår tillbringade jag sex timmar på rockborgen. SEX TIMMAR!! lite gött med ett möte där vi bråkade ändå, känns som att det händer något då. hur som helst har boa constrictor två spelningar på gång, en den 25 september och en 3 oktober. båda är i borås, välj vilken ni vill eller båda två. allégården och rockborgen gäller det. innan dess skall vi väl försöka ha lyckats spela in fyra (kanske tre bara) låtar till och allt känns ju kul när folk intervjuar oss och grejar men jag är bara halvnöjd med allt jag skriver, och när jag tänker efter spelar vi den sortens musik jag har tröttnat på att höra. vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv, men tänker att det är absolut bättre än inget, och nu har dansen kommit igång, plus att jag nog medverkar i kulturföreningen TÅGETs sommarspel. gött. och så allt annat. min och jonnas teatergrupp, projektarbete osv, och så blir det mycket och så blir man stressad, på dåligt humör, och bråkig, sen mår man dåligt och så är det vinter och slöar jag mig igenom allt i skolan fast det är uppenbart att jag kan bättre. jag kan min karusell, men jag har kommit på en utmaning som jag ger mig själv under hösten. den skall nog få mig att inta falla in i mönstret. nu ska jag äta frukost, hejhej.

Kommentarer
Postat av: Emma

okej, lite tantvarning på denna kommentar: igår var jag på vuxen middagsbjudning hos vänner och inne på toa hittade jag senaste Groove och vad ser jag om inte Boa Constrictor och jag blir så nöjd och stolt att jag måste rusa ut i köket och skryta för alla (3) som fanns där om min begåvade kusin. Så glad är jag alltså att du är coolast i släkten, Amanda, och så ledsen samtidigt att jag aldrig kan komma på några spelningar för jag bor så jäkla fel hela tiden. Nåja, tids nog. Pussar och lycka till med ALLT!

2009-09-03 @ 15:21:14
Postat av: Anonym

jag tror att ni blir kontaktade av svt-serien garage.

2009-09-04 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0