högst

klart att det blir lite tyst efter ett erbjudande som en flygande matta. svårslaget, minst sagt. men jag tänkte berätta en grej. häromdagen had jag på någon stökig musik på mitt rum. pappa bad mig välja något mer harmoniskt. sagt och gjort, jag satte givetvis på belle & sebastian. när han hört en halv låt var han frälst!

- vilka är det här, vad är det här för gäng som sjunger?! hur bra som helst.
- belle & sebastian heter dem.
- kan du inte lyssna på de lite oftare?

OFTARE? man kan väl knappast lyssna på belle & sebastian mer än jag gör, tänkte jag. jo jag lyssnar ju uppenbarligen på annat med men han har ju verkligen missat mina belle & sebastiantimmar när han valt att titta på krigsdokumentärer istället. jag frågade anders om jag lyssnar för mycket på belle & sebastian häromdagen. han sade att det finns två band man inte kan lyssna för mycket på, de och the clash. nu vet vi det. gött.

nu har jag ätit upp min frukost och skall bege mig tillbjörni för projektarbetande.
dumt att jag skrev, är redan sen. jaja. en go bild på det också. sen går jag.

hejdå.
sg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0