stills

oj oj oj vilket dåligt humör jag är på. egentligen bara för att det är kallt och för att det inte finns något här att äta. ni förstår, jag har gått och blivit vegan i mellandagarna. ska se om jag är allergisk mot ägg vilket jag redan nu förstår att jag är. finns ju ägg i mjölk med för den som inte visste det.

det är såklart inte bara därför jag känner mig besvärad. nej, jag är barnvakt också. det är inget fel på mina syskon, men jag har lite svårt att vara glad i detta prövosamma ögonblick.

men så hittade jag stavmixern, fyfan vilken grej. så nu är jag glad, med hoummus på mackan!

Kommentarer
Postat av: camikla

hejhej! hur är sims?

2010-01-05 @ 01:08:32
Postat av: amanda

UNDERBART!!! först tänkte jag att det var tråkigt, men det är mycket mera spel och nu har jag ett så gött spel på gång att det inte är klokt. du borde skaffa det, men det är såklart svårt att få sig själv att göra andra saker.

2010-01-06 @ 11:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0