lilla björns återkomst

nu kan jag skriva igen.
det är plusgraden, vinterpälsen som börjar ludda av. man blir liksom glad då, och får tid över till att tänka på grejer igen. typ som att tv4 i sitt program "drömmen om italien" (vilket för övrigt är så dåligt att det inte ens är roligt) vill skapa en bild av ett italien som består av endast handgjorda ostar och arga gamla tanter. och en hel del pittoreska hus och sån skit såklart. det är roligt på många sätt. å andra sidan brukar och vill inte tv ge en så himla mångskiktad bild av saker. det ska ju vara underhållning liksom, och då kan det vara gött om saker är som man tror.

(här hade jag tänkt skriva en lång grej om solens mat, men jag skiter i det)

annars går jag mest runt och tänker på att jag ska börja klä mig lite mer som en spion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0