katts kalaz

Vilke jävla ljug Björnis, det har jag väl inte alls lovat?! Men nu har ju du lovat det, åt mig, så jag får väl göra det då. I plural också, det var det fräckaste. Tar ju hur lång tid som  helst. Men jag lägger till lite bildtexter också, även om det blir töntigt. För det är roligare att skriva än att ladda upp bilderna.


rimpartey
Tre pojkar som heter Tim, Anders och                    Anneli och Jenny,
en vars syster spelade fotboll med katt                   med något häftigt man kunde
för några år sedan men jag vet bara att                   skjuta upp i luften, men som
han heter Erlandsson i efternamn                             slutade med en klump i mitt hår.
roooobaamanda
Robin, eller Raybone om han får           Kvällens värd i en väldigt obehaglig
säga det själv, med fingrar i ansiktet.   fåtölj och halvskeptisk min.
ajajobh
Lite cool bild, men också lite dålig.       Folk från Lund, och en Herkules.
Linnea, Matilda, Magnus och Tobias.   Erik, Linnea, Sara. Herkules räknas inte som
                                                                      Lundaperson. De andra är från Uddevalla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att du inte hade en skitsnygg bild på camilla också för hon gjorde ju hela kvällen fulländad. jävligt synd amanda

2009-01-05 @ 17:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0