roligt igen

idag hade jag samhällskunskap efter den där filosofilektionen som amanda nämnde. vi tittade på URs "drömsamhället" och en kille som var feminist debatterade med en kvinnlig ledarskribent från.. någon tidning. han argumenterade grundligt och enkelt, förklarade vad han vill och vad feminism är osv. varpå den här kvinnan som var där som "icke feminist" säger "men det är ju inte vetenskapligt bevisat att någon kvinna någonstans lever i förtryck, alla val är individuella". fick för mig att hon var från aftonbaldet också, men jag minns inte. kul, hur som helst. det sista roliga var hennes frisyr, men den blev jag mest glad för att hon bjöd på.

Kommentarer
Postat av: amanda pettersson/lilla björn

hahahahahahahahahha

2009-09-09 @ 13:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0