jag äter av din fil amanda, till frukost. jättegott.

förlåt, både till björnen och emil. jag har faktiskt länge funderat på att börja med versaler utanför skoltid, men jag gör det bara aldrig. och jag vet att jag är stöddig, men min kaxighet beror på den gågna natten, som du ser satt jag kring klockan fyra och bloggade. mitt humör svängde minsann åt alla möjliga håll faktiskt. idag också, och som jag redan sagt till dig amanda, kommer jag inte till mary ikväll, av (hoppas jag) förståeliga skäl. jag har väl redan sagt det tror jag, men det är så roligt att kommunicera via en gemensam blogg. det är väl även därför jag provocerar lite, för att få ett spexigt svarsinlägg postat direkt efter. spexigt va, vilket ord! höhö. nej nu orkar mina fingrar inte mer, HEJDÅ i versaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0