aj!

Nu har jag druckit så mycket vatten att jag har ont i svalget.

Men det är nog bättre än att göra som vanligt, vilket för min del innebär att dricka ungefär inget vatten alls och då och då få lite vätskebrist eller svimma någonstans, hemma hos någon ny bekantskap, i duschen, vid frukosten eller i ett tält. För allt det har hänt mig, och jag undviker gärna upprepningar av det. Men nu ska jag lära mig att dricka vatten igen. Jag tror jag slutade när jag slutade spela fotboll. Som fotbollsspelare gick i alla fall jag omkring med den där vattenflaskan och drack oavbrutet och omedvetet så fort jag inte befann mig på planen. Nu måste jag sluta skriva innan jag blir alldeles för frustrerad av att inte få spela fotboll.

Men, gott folk, drick vatten. Det ÄR bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst känns fotbollstiden som en fin tid, när en tänker tillbaka. Jag tror dock att förståndet kom någon gång när en la av.

2009-01-12 @ 14:33:22
URL: http://sv.wikipedia.org/fotboll
Postat av: j.

amanda, jag vill bättre än igåra snart. kan de inte börja snart?

2009-01-12 @ 16:11:44
Postat av: aadu

alltså johannes, bättre än igår har nog sett sina sista dagar. det är inte ett rykte längre, utan helt sant. kanske inte just nu, men under våren. alltså är det ganska osäkert om det blir något mer bättre än igår för dig, och om det blir något alls för mig.

:( :( :( :(

2009-01-12 @ 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0