det är mitt party

Ikväll ska min pappa gå på Oasis. Jag hade gärna följt med, för att uppleva svunna tider, men man är väl inte gjord av pengar, och tur är väl det kanske. 
Såg även ett pinsamt program på tv förut som hette någonting i stil med "wellnes skolan" (ja, särskrivet) programledaren var en JÄTTEHÄRLIG människa i helvita kläder och ljust hår. Hon vände sig mot kameran med en allvarlig min flera gånger för att göra oss tittare uppmärksamma på att alla människor är unika i själen, och att vi allihop är väldigt mycket värda. Överseriös tv när den är som bäst helt enkelt. 
/Lilla björn

P.s!
Amanda Åkerman, vill du komma hit nästa helg? Det hade varit väldigt roligt. Jag och Johannes är själva hemma, så du får sova var du vill när du vill. 

Kommentarer
Postat av: adnama

å! jag ska absolut tänka över ditt erbjudande <3

2009-01-25 @ 20:38:54
Postat av: Anonym

med ett s också?

2009-01-26 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0