det var vi och doktor kosmos vi var nominerade till varsin grammis

Emil, jag hade ritat dig. Men när och hur jag än försöker vill bilden inte ta plats på bloggen. Vill du ha ritet i ett e-brev måntro? I så fall behöver jag din e-adress. 

Tittar på Grammisgalan med min pappa, och jag undrar om min eller andras musiksmak har blivit sämre.
(Ingenting fungerar på mac, men lyssna på den här fina sången om Grammisgalan istället för att titta på skiten: http://www.labrador.se/mp3/johan_hedberg-grammisgalan.mp3)

/Björne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tittar också på grammisgalan mellan varven. Det är ju inte så roligt kan tyckas, men det var i alla fall kul att se håkan full. Det får man ge honom.

2009-01-07 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0