jag är en bit ingenting

Lyssnar på en intervju med Lykke Li som går på tv. Jag tyckte jag pratade ungdomligt men hennes ordförråd tycks verkligen bestå av utfyllnadsord som asså, typ och liknande. Jag blev ännu mer avskräckt nu, trots att jag hittills bara struntat i henne och hennes alster. Tråkigt, hon verkade lite rolig, någonstans. Men nu gick det väl över antar jag. En annan grej angående musik, The Killers. Är inte de ett rockband? Har de producerat låten "Human" själva, och i så fall, skojar dem? Jag har inte bekantat mig något vidare med deras musik alls, men jag skulle väl kunna säga att jag avskräcktes på ungefär samma sätt som med Lykke Li när jag hörde den där låten häromdagen för första gången. Jag menar inte att kritiera dem, jag bara undrade, de verkade liksom så fräcka och hårda för ett par år sedan. Likaså Lykke Li för något år sedan, eller vad det är. Men nu verkade hon tråkig. Tråkigt. Björni det här är nog mer din blogg än min tror jag förresten. Sen undrar jag, när kommer den där hallonsodan också, var jag där när de sade något om den? Varför hänger jag aldrig med? Har lust att klicka någon i telefon, men ingen ringer. Fan också.


Puss och kram hur som helst.

Kommentarer
Postat av: ert intresse

vad är knyppling? att knyppla?

2009-01-20 @ 22:13:27
URL: http://cacac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0