Slashas

Så hamnade man här igen.
Popkatt lär vara ute och dansa fötterna av sig, eller så sitter hon i ett hörn och väntar på att gå hem. Man vet inte. Själv har jag tittat på en ganska tråkig film på tv, klippt lite i mitt hår och väntat på både samtal och ångest.
Vänta på ångest, tänker ni och undrar vad jag håller på med. Jo, ni förstår, det finns en farbror som heter Gunnar. Han lägger ner en del ledig tid på att hjälpa mig med matte b. Jag önskar att ångesten skulle dränka mig vid det här laget, så att jag kunde plugga lite till exempel nu, och inte vara så pinsamt dålig på måndag när jag ska dit igen. 

Bortsett att jag saknar en massa människor, så känns allting väldigt bra. Faktiskt. Kanske låter det bli att gå åt helvete den här gången, och om inte annat kan jag ha trevligt under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0