Bitter club

Det är ju onekligen ett dyrt nöje det här med P3 guld. 
325 kronor vill de ha för de gördåliga platser som fortfarande finns kvar. Men det skulle ha blivit en fin kväll, det skulle det. Annars så är jag glad gör att jag har insett att jag faktiskt tänker skita i att läsa matte b. Antingen gör jag något bättre med min tid, eller så förlorar jag 0,2 poäng. Det blir ju inte direkt värre än vad det är nu, eller vad säger du, FITTJAN? 
Förmodligen är han tyst. Skönt. Det är så praktiskt med ömsesidigt ogillande. Eller inte.
Ritade Maria och Matilda idag:


Linjerna försvann då inte som de lovade, men jag är inte den som är den, så jag tycker faktiskt att det är lite charmigt, för att låta lite som Emil Jonsson.
Hejhej.
/Lilla björn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0