hultsfred ja

tråkigast var väl att jag gjorde åt pengar, men det visste jag ju att jag skulle.
roligast var när maria sade "du ser ut som skriet!" när jag värmde vin som allra bäst.
bäst var förvånansvärt nog några spelningar, jenny wilson, frida hyvönen och thåström.
sämst var utan tvekan resan hem, av flera orsaker men främst av busschauffören som var full, eller trött, eller inte hade körkort eller jag vet inte, det kändes som att han försökte ha ihjäl oss. nej inte riktigt men det var otäckt, jag fick ont i magen till och med. nu skrev jag maten där istället för magen först, fick ändra. det är väl för att jag tänker på mat hela tiden. och nu gick jag och hyrde grotesco samt köpte färskpasta. jaaaaaa!!


(men egentligen vill jag ha langos. jo, det vill jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0